close

最近不少酒店自助餐都有做優惠而Novotel最近正在做細味東瀛主題只要「讚好」Novotel Century Hong Kong Facebook專頁成為粉絲可享55折優惠($290起)

Buffet對於大部人包括我最重要的必定是生蠔

即開生蠔等候時間亦不長職員開洗生蠔既節奏都好快肉質鮮甜不會有沙

海鮮方面長腳蟹青口蝦螺呢d就少不免

長腳蟹都十分肥美而且充滿海水味

刺身有多款選擇 迷你魚生飯更加有海膽鋪面一次滿足多個願望

熟食區最吸引我的是天婦羅refill既速度好快我每次食到既都係新鮮炸起熱到放唔落口既tempura 😋

另外即燒串燒都好吸引燒鰻魚令人一試難忘但我都只係食到一次😢燒牛柳粒火喉掌握得剛好不會太韌又能鎖住肉汁👍🏻

飲品方面有咖啡茶果汁同啤酒

而另一賣點係甜品區超多款蛋糕甜品令人目不暇給😍

仲有任食Movenpick!

總結有刺身生蠔長腳蟹等等而且refill速度快55折優惠絕對值回票價!

 

 

加入Celia的Facebook專頁 @ missncelia 及Instagram @_n.celia了解我更多 <3

歡迎任何合作邀稿、出席活動或產品試用,請電郵聯絡 missncelia@gmail.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    missncelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()