close

D人成日都話女人唔補好易老,但補都要搵啱自己嘅補品先可以事半功倍!

之前台灣藝人徐若瑄Vivian高齡懷孕期間出現咗胎位過低的情況,需要臥床安胎長達4個幾月不能下床,成個懷孕期間都非常辛苦,靠嘅係徐媽媽由台灣帶到新加坡的「老協珍熬雞精、燉燕窩」補氣養胎,先順利生到可愛的寶寶! 自此之後,我就開始留意呢個品牌,老協珍係1928年於台北創立

 

至今已經80年,亦建立咗《選料質精》嘅優良口碑!

 

 

 

 

不過唔好以為淨係孕婦或者生完BB既媽媽先適合飲用,而家好多女生都追求養生,老協珍熬雞精都是一個好的選擇,零膽固醇、零味素、零抗生素、零防腐劑、零塑化劑、零激素,無添加中藥適合各年齡層、各種體質。

 

品牌以獨門「熬工法」萃取第二代優質老母雞、豬腩排豐富嘅營養精華,蛋白質、胺基酸、膠原蛋白,成分單純,飲完之後每日起身都感覺好精神,唔會好似訓極都唔夠嘅感覺!

 

味道方面,老協珍熬雞精比我想像嘅好飲好多(因為依慣例對身體好嘅野通常都唔好味),一拆開包裝就已經香氣撲鼻,飲落味道好濃郁好似飲緊雞湯咁,一D藥味都無,口感有D黏口,簡直感覺到滿滿的天然膠原蛋白充滿在我的身體裡!

 

另外我好欣賞老協珍熬雞精既獨立包裝,隔水加熱3分鐘後撕開包裝就可以即刻飲用超方便! 而且包裝都通過嚴格既SGS國際檢驗,隔水加熱都唔會有塑化劑同埋重金屬殘留,所以飲得開心又放心!

 

我通常都會係朝早空肚嘅時候飲一包(因為空肚更容易吸收),冬天嘅早上,飲完一包即刻暖胃又精神,絕對係補充能量同營養既必需品!

 

而且常溫就可以存放,唔洗刻意放入雪櫃,非常方便~

 

 

而且唔需要擔心熬雞精、補品、咁豐富營養會致肥,因為老協珍熬雞精只有 1 4 大 卡 !!

 

每日飲用都係完全零負擔,咁正的補品除左係若瑄既大愛之外,唔少明星都有飲用老協珍熬雞精既習慣,例如王心凌同我最愛的娜姐周秀娜!

 

如果您係懷孕中的媽媽,更加唔可以錯過老協珍熬雞精,因為老協珍熬係台灣媽咪愛用品牌第一名,亦係2018《媽媽寶寶》得到最佳孕期滴雞精品牌首選!

 

 

 

想養生的女生或媽媽們,千萬不要錯過老協珍熬雞精,唔駛飛去台灣,因為而家萬寧Mannings、荷花、裕華、永安都買得到喇!

 

老協珍香港官網:https://lxz.com.hk

老協珍香港粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/

 

 

加入Celia的Facebook專頁 @ missncelia 及Instagram @_n.celia了解我更多 <3

歡迎任何合作邀稿、出席活動或產品試用,請電郵聯絡 missncelia@gmail.com

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    missncelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()