每次化妝都覺得自己黑眼圈問題好嚴重,想用遮瑕膏遮遮佢,遮多兩層又搞到眼底乾紋出曬黎😭
於是我試左VIIcode淡化黑眼圈氧眼貼,聽聞係黑眼圈既死對頭😈會好似磁鐵咁吸走黑色素同色素沉澱😍蘊含珍貴的成份-活氧植物萃取精華Ecological Oxygen Plant Extraction,黃金配比獨特的高濃度淡化黑眼圈萃取精華幫你淡化黑眼圈。

有別一般的眼膜敷15-20分鐘,VIIcode淡化黑眼圈氧眼貼需要敷約6-8小時,係訓覺既時候幫你護理眼周肌膚,好好放鬆!VIIcode淡化黑眼圈氧眼貼實在太適合我呢d又貪靚又懶的人,就算再忙都可以好好護理雙眼!

 

我第一次用既時候 第二朝黑眼圈明顯減淡左 化妝既時候遮瑕都用少左 而且佢敷上眼感覺好貼服好放鬆 即使訓著左都唔會覺得有唔舒服的感覺!
用左一盒之後明顯眼底既色素減淡左,而上妝遇到的眼底乾紋問題都改善左,我諗我要持續埋個療程,向我既熊貓眼講byebye

 

加入Celia的Facebook專頁 @ missncelia 及Instagram @_n.celia了解我更多 <3
歡迎任何合作邀稿、出席活動或產品試用,請電郵聯絡 missncelia@gmail.com

arrow
arrow

    missncelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()