close

冬天有無發現經常擦完護膚品都係唔夠保濕?
只要Start Organic 1•2•3 使用Melvita有機玫瑰緊緻精華爽膚水同埋我手上既有機大馬士革玫瑰花水同有機堅果油,3個步驟就搞
本身我好鍾意用花水保濕,因為Melvita有機玫瑰花水係用有機大馬士革玫瑰,每支蘊含大約2000塊花瓣,濃度極高!不單止可以做到保濕效果,係護膚前用更可以喚醒肌膚,令之後上面既護膚品更吸收更能滲入肌膚底層!
而護膚品都唔需要多,一支有機堅果油就可以做到修護同滋潤既作用,當中蘊含豐富既營養,可以幫助肌膚鎖緊水份,防止水分流失,達到兩層鎖水既效果嫁!而且100%有機,絕對唔驚會阻塞毛孔,肌膚吸收唔到既問題!


我平時既護膚步驟係爽膚後先用 Melvita 有機玫瑰花水,激活水分提升,再用有機堅果油層層鎖水修護,皮膚就可以變得水嫩亮滑🥰
「先補水 ‧ 後補油」,肌膚回復完美水油平衡,先係真正保濕!

 

加入Celia的Facebook專頁 @missncelia 及Instagram @_n.celia了解我更多 <3

 

歡迎任何合作邀稿、出席活動或產品試用,請電郵聯絡 missncelia@gmail.com

 

 

arrow
arrow

    missncelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()