25歲之後,皮膚既新陳代謝開始變慢 受損既皮膚成日都好難癒合

最近我用緊我手上呢枝Bioderma Matricium 再生水,佢唔單單係一種精華,而係皮膚組織再生液。
換言之,Matricium 再生水可以有效咁幫助肌膚細胞修復,加速表皮同受傷皮膚組織的代謝,再生番d靚靚皮膚出黎
只需要早晚洗完面,係用精華同面霜之前用就可以,一枝分早晚用,各用半枝既份量,我期待緊我8星期後既皮膚回復番20歲既狀態

 

 

加入Celia的Facebook專頁 @ missncelia 及Instagram @_n.celia了解我更多 <3

歡迎任何合作邀稿、出席活動或產品試用,請電郵聯絡 missncelia@gmail.com

arrow
arrow

    missncelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()